Mijn Xenomedia! Ons digitale klantportaal.
Via het klantportaal van Xenomedia kun je 24 uur per dag en 7 dagen in de week contact opnemen met Xenomedia. Wil je de status van je bestelling bekijken? Een vraag opzoeken in onze FAQ of andere zaken regelen? Het kan op Mijn Xenomedia klantportaal. Hier regel je al je zaken met betrekking tot je hosting en domeinnamen. Vanuit Mijn Xenomedia kun je elk hosting pakket beheren, zoals jij dat wenst. Je kunt zelf je gegevens wijzigingen of aanpassen. Denk hierbij aan een nieuw e-mail adres, adreswijzigingen of een extra contact persoon toevoegen. Je ziet in één oogopslag of je nog openstaande facturen hebt en kunt deze direct betalen met iDEAL of domeinnamen die binnenkort zullen verlopen, etc. Als je iets wil veranderen of iets wil bestellen, doe dat dan eenvoudig online. Ook vind je op het klantportaal al je e-mailwisselingen met ons terug.
Inloggen
Als je voor het eerst naar het klantportaal gaat, moet je inloggen om jouw gegevens te kunnen bekijken en te kunnen veranderen. Je doet dat met de gegevens die je hebt gebruikt om je profiel aan te maken. Je vindt de link naar het klantportaal linksboven of de niet te missen button op deze pagina. Vul vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord in. Heb je hulp nodig bij het inloggen? Neem dan contact op met ons, wij helpen je graag!
Veiligheid
Bij Xenomedia staat veiligheid voorop. Dat betekent dat niet alleen ons klantportaal beveiligd is tegen ongewenste invloeden, maar ook dat Xenomedia logt wie er gebruik maken van het klantportal. In het verlengde daarvan wordt het klantportaal automatisch afgesloten als er enige tijd geen activiteiten worden waargenomen. Om weer in het klantportaal te komen, moet je opnieuw inloggen.